نسخه جدید فایل منیجر X-plore در قالب نسخه donated

X-plore File Manager v3.69.00 که به آخرین نسخه به روز رسانی شده است, یکی از قدیمی ترین نرم افزار های مدیریت فایل در موبایل است, حال آخرین نسخه خود را منتشر کرده است! امکانات فراوان و بی شمار که در داخل فایل منیجر اکسپلور وجود دارد افراد زیادی را برای استفاده جذب خود کرده است! افزون بر امکانات و ویژگی های متعدد این نرم افزار ظاهر کاربر پسند و زیبایی دارد, زیرا تقریبا بیشتر نرم افزار های مدیریت فایل اندروید دارای کارایی اصلی یکسانی می باشند, آن چیزی که باعث محبوب تر شدن یکی از آنها نسبت به بقیه می شود طراحی و کاربر پسند بودن آن است, البته اگر فاکتور کارایی یکسان را در نظر بگیریم.

لازم به ذکر است که X-plore File Manager تنها نرم افزار مدیریت فایلی است که امکان نمایش درختی را دارد و دارای استایل فوق العاده زیبا و شیکی است که نمایانگر حرفه ای بودن در برنامه نویسی آن است, امکان ویرایش و کپی و حذف و جستجو و تغییر نام همچنین قابلیت مخفی کردن و Read-only را می توان از ویژگی های برتر آن دانست که قابلیت خواندن فایل های فشرده را نیز باید در رتبه بالاتری نسبت به بقیه موارد قرار دهیم.

به روز رسانی به آخرین نسخه X-plore File Manager v3.61.01 که یکی از حرفه ای ترین و زیبا ترین نرم افزار های مدیریت فایل اندروید است.
دانلود آخرین نسخه نرم افزار مدیریت فایل اندروید X-plore File Manager